ΕΤΑΙΡΕΙΑ MASTEREQUIP

ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ

ΠΕΙΡΑΙΩΣ 209 & ΠΑΤΡ. ΙΩΑΚΕΙΜ 1
177-78 ΤΑΥΡΟΣ, ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ: (+30)  210 – 34 27 009

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΥΝΗΘΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ποιες ώρες μπορώ να επισκεφτώ τα γραφεία σας;

Μπορείτε να επισκεφτείτε τα γραφεία μας και το Showroom μας καθημερινά (Δευτέρα με Παρασκευή) απο τις 9:00 το πρωί μέχρι τις 5:00 το απόγευμα, μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία και ραντεβού.

Θα λάβω το ίδιο προϊόν που βλέπω στην εικόνα;

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας όσο το δυνατόν πιο ακριβώς και πιστά στην πραγματικότητα μέσω των φωτογραφιών. Ωστόσο, παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές αποκλίσεις λόγω της φωτογραφίας, των χρωμάτων της οθόνης και άλλων παραγόντων.

Που μπορώ να δω αντίγραφα των παραγγελιών μου;

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στην πλατφόρμα και εκεί στο τμήμα παραγγελίες μπορείτε να ανατρέξετε σε όλο το ιστορικών των παραγγελιών σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για αντίστοιχες αποδείξεις πωλήσεων / τιμολόγια θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Λογιστήριο της Εταιρείας μας στο τηλέφωνο: 210 – 34 27 009, Δευτέρα με Παρασκευή 9:00 – 17:00.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ακυρώσεις Παραγγελιών
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο γραπτώς (με αποστολή email στο c-s@masterequip.gr) με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας μέχρι το τέλος της ημέρας που παραγγείλατε (17:00). Μετά την ώρα αυτή δεν μπορεί να γίνει ακύρωση, δεδομένου ότι για τη άμεση και άριστη εξυπηρέτησή σας οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται το απόγευμα της ίδιας ημέρας.

Επιστροφές Προϊόντων
Επιστροφή προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο σε περίπτωση μη συμφωνίας των χαρακτηριστικών του προϊόντος με αυτό που παραγγείλατε και εντός 2 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή για να σας πιστώσουμε τα χρήματα μετά την επιστροφή, θα πρέπει να μας δώσετε αριθμό λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.

Στην περίπτωση βλάβης τεχνικός επιτόπου αν είναι δυνατόν, θα επιδιορθώσει την βλάβη, αλλιώς θα σταλεί στο service μας για επισκευή. Επιστροφές λόγω βλάβης πραγματοποιούνται και γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη. Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ή/και προϊόντα με ανοιγμένες – κατεστραμμένες συσκευασίες δεν μπορούν να επιστραφούν.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε διάστημα το ανώτερο 30 ημερών.

Πως μπορώ να συλλέξω περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα?

Τα προϊόντα της εταιρίας μας περιγράφονται αναλυτικότερα στις σελίδες του website μας, με ευκρινείς και αναλυτικές φωτογραφίες. Επίσης είναι δυνατή η αποστολή πρόσθετων στοιχείων – φωτογραφιών ή προσπέκτους για το είδος που ενδιαφέρεστε κατόπιν επικοινωνίας. Για περαιτέρω διευκρινήσεις, παρακαλούμε συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας με τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν ή καλέστε μας στο 210 3427009.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΕΡΩΤΗΣΗ ή ΑΠΟΡΙΑ